FAQ

W jakim terminie realizowane są zamówienia?

Zamówienia są realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze. Czas wysyłki do 2 dni roboczych.

Jakim kurierem wysyłane są zamówienia?

Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej inpost.

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Aby dobrać odpowiedni rozmiar, należy zmierzyć podobnego typu posiadaną odzież i porównać jej wymiary z wymiarami podanymi w tabeli.Tolerancja błędu pomiarowego+/- 2 cm

Czy mogę wymienić/zwrócić zamówiony towar?

Tak, oczywiście w terminie do 14 dni od złożenia zamówienia. Na stronie głównej sklepu legalnasztanga.pl należy kliknąć w zakładkę ZWROT/WYMIANA. Uzupełnić wymagane pola: numer zamówienia, adres e-mail oraz w polu „dodatkowe informację” należy podać informację na jaki towar chcesz wymienić (model, kolor, rozmiar) oraz na jaki adres mamy go wysłać. Należy wybrać sposób zapłaty i dostawy za ponowną wysyłkę. Koszt ponownej wysyłki kurierskie/paczkomatowej pokrywa klient. W przypadku zwrotu w polu „dodatkowe informacje” należy podać informacje jakie towary będą zwracane oraz należy podać numer konta bankowego dane do zwrotu środków.

Czy mogę sprawdzić co dzieje się z moim zamówieniem?

Podstawową informacją o zamówieniu jest przypisany do niego status, który można zobaczyć po zalogowaniu się na swoje konto. Ponadto dla zarejestrowanych użytkowników udostępniamy w koncie Użytkownika opcję śledzenia przesyłki, która przekierowuje do serwisu firmy kurierskiej bezpośrednio do ekranu zawierającego informację o danej przesyłce.

Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go?

Produkty, które dodajesz do koszyka lub do listy nie są rezerwowane. Są one zarezerwowane dopiero w momencie opłacenia zamówienia w przypadku płatności online lub w momencie złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem.